- Bazy danych
- Call Center
- Obsługa sprzedaży wysyłkowej
Obsługa klienta
Jak działamy?

Chcesz się wyróżnić na tle konkurencji i zwiększyć swoje zyski? Wybierz sprawdzony sposób skutecznej sprzedaży: najwyższą jakość obsługi klienta. Przypomnij Twoim klientom o atutach swojej oferty, zaskocz niezwykle efektywną i przyjazną obsługą, na którą składa się między innymi wysoki service level.
Możemy również przejąć działania w zakresie back office.
Nasze wieloletnie doświadczenie w handlu wysyłkowym pomoże Tobie osiągnąć najwyższy stopień obsługi klienta.
-
Korzyści - profesjonalna i kompetentna obsługa Twoich klientów
- brak dodatkowych inwestycji w zbudowanie infrastruktury, stworzenie i wyszkolenie własnego zespołu
-
Co oferujemy? - komunikację z klientem za pośrednictwem wszystkich dostępnych kanałów: telefonu, faksu, poczty e-mail
- obsługa back-office
- kompetentny i przyjazny dla klienta zespół agentów
- stały nadzór naszych supervisorów nad jakością obsługi klientów
- centrala ACD z możliwością wykorzystania systemu IVR
- różne warianty kosztowe infolinii: numer miejski, 800, 801
- nowoczesna infrastruktura, możliwość rejestracji rozmów
- możliwość obsługi infolinii w trybie shared services
-
Mogą Cię zainteresować również: -
Masz dodatkowe pytania? Kliknij tutaj , aby otrzymać więcej informacji!