- Bazy danych
- Call Center
- Obsługa sprzedaży wysyłkowej
Infolinia
Jak działamy?
Jesteś przekonany o tym, że działania zorientowanie na klienta są gwarancją sukcesu Twojej firmy? My jesteśmy o tym przekonani! Oczywiście przy założeniu pełnej kontroli kosztów w firmie.
Dzięki intensywnym szkoleniom oraz ciągłemu podnoszeniu jakości pracy m.in. przy pomocy coachingu zbudowaliśmy zespół agentów, którzy potrafią prowadzić profesjonalne rozmowy.
Skorzystaj z naszego doświadczenia, istniejącej infrastruktury oraz przejrzystej struktury kosztów gwarantującej korzystne ceny.
-
Korzyści
- kompetentny i przyjazny dla klienta zespół agentów
- nowoczesna infrastruktura
- stały monitoring jakości rozmów z klientami wraz z ich nagrywaniem
- możliwość prowadzenia back office
- korzystna cenowo alternatywa do własnego call center
-
Co oferujemy?
- różny charakter infolinii: infolinie informacyjne, obsługę programów lojalnościowych, help desk, telefoniczną obsługę firm wysyłkowych
- stały nadzór jakościowy i ilościowy pracy call center przez supervisora
- dostępne urządzenie ACD z IVR
- możliwość wyboru kosztowych wariantów związanych z numerem telefonu: zwykły numer miejski, 800, 801
- możliwość uruchomienia infolinii w trybie shared services
-
Mogą Cię zainteresować również:
-
Masz dodatkowe pytania?
Kliknij tutaj, aby otrzymać więcej informacji!