- Bazy danych
- Call Center
- Obsługa sprzedaży wysyłkowej
Badania CATI
Jak działamy?
Chcesz dowiedzieć się więcej o Twoich stałych klientach oraz o nowych, potencjalnych odbiorcach? Potrzebujesz szczegółowej wiedzy na temat obecnych trendów na rynku i zachowań konkurencji? Interesuje Cię wiedza niezbędna do wprowadzenia nowych produktów lub usług na rynek? Przeprowadzenie badań CATI dostarczy Tobie odpowiedzi na powyższe pytania.
Korzystając z naszej oferty możesz zbadać następujące obszary:
- zachowania i zwyczaje konsumenckie
- pozycjonowanie, strategię i sposoby komunikacji marek
- jakość relacji z klientem oraz jego przywiązanie do marki (firmy)
- działania konkurencji i jej politykę cenową
- zjawiska polityczne i socjologiczne
- sukces i efektywność ekonomiczną działań reklamowych
- komunikację zewnętrzną, zadowolenie klienta i dbałość o wizerunek jak np. mystery calls
- efektywność działań w obszarze PR i CSR
Korzystamy z renomowanej platformy do przeprowadzania badań CATI, gwarantującej oprócz stabilności procesu realizacji, bogaty system raportowania bieżących oraz końcowych wyników badania.
-
Korzyści
- badanie dopasowane do Twoich potrzeb
- szybkość działania
- wyczerpujący system raportowania
- atrakcyjne warunki cenowe
- wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu badań, w tym projektów dla instytutów badawczych
-
Co oferujemy?
- studio CATI z kompleksowo wyposażonymi stanowiskami pracy
- stabilny zespół doświadczonych ankieterów
- nowoczesne narzędzie CATI z możliwością połączenia z CAWI i CAPI w ramach jednego badania
- merytoryczne wsparcie w zakresie przygotowania kwestionariusza, doboru próby oraz analizy wyników badań
- dostęp online do wyników badań
- stały nadzór prowadzonego badania przez kompetentnego supervisora CATI, jak i ciągły monitoring rozmów telefonicznych w trakcie realizacji badania wraz z ich nagrywaniem
-
Mogą Cię zainteresować również:
-
Masz dodatkowe pytania?
Kliknij tutaj, aby otrzymać więcej informacji!